söndag, augusti 17, 2008

Äntligen (?) höst

Nej, jag tänker inte klaga på det trista regnrusket som är ute idag. För helt ärligt så bryr jag mig inte om vilket väder det är, jag vill ändå inte gå ut.
Jag borde i och för sig gå och handla så att det finns nånting för Sammi att äta när han kommer hem ikväll, men det ska jag nog palla med. Kanske...
Jag känner att jag egentligen har en hel hög med massa "borde" idag, men nä.. Jag har 2 veckors semester nu och jag behöver faktiskt inte göra allting just idag.
Jag tycker på sätt och vis att det är skönt att det lider mot höst nu, för då behöver man inte ha dåligt samvete för att man håller sig inomhus.
Och så är det ju så mysigt nu när man kan börja tända ljus igen! Jag har precis fått hem en hel laddning med en massa nya doftljus som jag beställde för ett tag sen. Det där är lyx i vardagen för mig, verkligen! Jag bara njuter när jag går här hemma i pyjamasen och det luktar gott i hela lägenheten... :-)

(Foto:Cel'Dara)

Inga kommentarer: