måndag, augusti 04, 2008

Säg det med kolhydrater!

Jag glömde ju att visa er något annat fint som också finns i köket nu! Min Anne Taintor-tavla som jag gjorde igår. (Klickbar bild, som vanligt!)
Jag hittade en bild på nätet som var i tillräckligt hög upplösning för att jag skulle kunna printa den på jobbet i 13x18 cm, 300 dpi. Och så här fint blev det med ram och glas. Jag är jättenöjd!
Hade det inte vart för att det är så stökigt i köket nu så hade jag tagit en helbild så att man ser den ihop med lite mer av inredningen. Men som sagt, det är stökigt och dessutom är jag inte helt nöjd med gardinerna som jag har nu. Men jag känner inte riktigt att jag orkar engagera mig i att byta nu heller eftersom jag inte vet hur länge vi kommer bo kvar här. Förhoppningsvis blir det inte länge till! :-)

4 kommentarer:

Linda sa...

ÅÅÅÅÅ...va fin, säljer du??? =)

☆Cel'Dara☆ sa...

Linda: Jag funderade lite på om man skulle göra fler och lägga ut på Tradera.
Men det är ju inget vidare lagligt att kopiera hennes bilder egentligen, så feg som jag är så låter jag tyvärr bli.

Linda sa...

ja men till lilla mig då?? snälla...vi gör det lite i smyg, för privat bruk. då är det jätte lagligt ;)flirt! flirt!

amanda sa...

haha jag håller med linda ;p
det olagliga är ju nästan att låta en sån där snygg sak inte hänga på allas väggar, eller hur?! :O