söndag, augusti 31, 2008

Lite pirrigt

För första gången på länge, länge har jag ikväll totat ihop en jobbansökan. Jag såg ett spännande jobb på amv för över en månad sen, men inte förrän idag (sista ansökningsdagen) kom jag till skott med att skriva och maila iväg ansökan. Jag tycker i och för sig om mitt nuvarande jobb, men det skadar aldrig att skicka en ansökan då och då i alla fall ju. Om inte annat så för att boosta självförtroendet litegrann, ifall dom skulle kalla en till intervju då vill säga. Men just nu känns det mest bara pirrigt... Hoppas dom hör av sig, och det snart i så fall! Jag är inte känd för att vara den mest tålmodiga personen, nej. ;-)
I morgon ska jag börja jobba igen efter 2 veckors semester. Hoppas att det blir en mjukstart för idag känner jag mig väldigt seg och inte alls särskilt pepp om jag ska vara ärlig. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men den senaste veckan har jag vart jättetrött och slö. Och det känns dessutom som att jag har en förkylning på g, kanske är det det som spökar? Hur som helst så tröstar jag mig med att jag har ytterligare 2 semesterveckor kvar att plocka ut senare nån gång... Kanske att man skulle kolla upp om det finns nån bussresa till Ullared som man skulle kunna ta i höst..? Det hade vart kul! :-)

5 kommentarer:

Designtjejen sa...

Jag är också helt insnöad på den färgen... väldigt insnöad hahah.. (på allt med färger med tror jag).

Hoppas att dom hör av sig om jobbet!
Kram

myrkyr sa...

Vad är det för typ av jobb? Nyfiken ju! =)

Tjohalias blogg om inredning sa...

Åh vad spännande, jag ska hålla tummarna för dig! Kram Sandra

☆Cel'Dara☆ sa...

Designtjejen och Tjohalia: Tack ska ni ha, själv håller jag både tummarna och stortårna! ;-D

Tjohalias blogg om inredning sa...

Svar: Tackar! Jag har kanske en liten etta på gång som jag kan hyra. Hoppas för den hade ett bra läge, kram Sandra