måndag, augusti 18, 2008

Laddad och klar!

Jepp, nu är jag laddad och klar inför hösten! Jag har just lagt en beställning på dom här grejerna från Ellos. Det gäller att passa på för t.o.m. idag har dom ett erbjudande där man får 40% på dyraste varan, och det gör ju rätt mycket på en jacka till exempel. Allt detta blir mitt för mindre än en tusing, helt ok tycker jag! :-)
Det är inga vidare färgglada kläder, men det är så jag vill ha det. Jag gillar mycket färger när det gäller inredning, men när det kommer till kläder vill jag ha ganska neutrala färger.
Hoppas att allting passar nu också. Tycker inte om när man ska skicka tillbaks och byta storlek och sen sitter kanske inte den heller bra och så blir det så himla krångligt. Jag är en sån där mitt-emellan-människa som sällan hittar nåt som sitter riktigt bra eftersom jag är mellan två storlekar. Men skorna bör passa i alla fall för såna beställde jag förra året. :-)
(Collage av Cel'Dara med bilder lånade från Ellos.)

2 kommentarer:

Linda sa...

snyyyygt!

☆Cel'Dara☆ sa...

Linda: Tackar! Jag är nöjd, än så länge åtminstone. :-)