lördag, augusti 16, 2008

Jag vill flytta NU!!!

Ja det är mycket lägenhetssnack nu, ursäkta för det. Men det är vad som rör sig mest i min skalle för tillfället.
Har ringt på ännu en annons idag, men det var redan 4 andra som ringt varav 2 var väldigt intresserade. Så det lutar väl åt att vi kanske inte ens får komma och kolla då. Men det hade ju vart väldigt najs ifall den skulle vara bra och vi skulle få den eftersom den ligger snett över gatan där vi bor nu. Smidigare flytt kan man väl knappast tänka sig va? Dessutom är det samma hyra där som här, fast att den större och verkar bättre på alla vis.
Så jag hoppas, hoppas! Men det är svårt... jag börjar tappa stinget lite känner jag. Fattar inte att det ska vara så svårt att hitta en jädrans 3:a här i stan alltså. Helt otroligt. Jag bara måste flytta härifrån, och det snart!
Jag har en hel radda med inredningsideér som jag vill förverkliga, men det känns ju meningslöst här eftersom man inte vet hur länge vi kommer bli kvar i denna lägenheten. Helt onödigt att köpa grejer som sen kanske inte funkar på nya stället ju.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hav is i magen - är mitt tips! Jag vet att det är jobbigt, för jag var i exakt samma läge för precis ett år sedan. Och det ordnade sig sen så bara lugn... =)

Anonym sa...

Det var jag som skrev ovan hehe/Linnea

☆Cel'Dara☆ sa...

Linnea: Om du klickar på Namn/URL under kommetarsrutan så kan du skriva in ditt namn och din bloggadress där i. Ett litet tips bara ;-)
Och ja, jag ska försöka ha is i magen. Men det är SVÅRT! :-/

Eva sa...

Jag önskar dej Lycka till!! Så jag hoppas du får komma och titta och även flytta in. :o))

Ha en fin kväll!
/Eva

☆Cel'Dara☆ sa...

Eva: Tack, tack.. det kan jag verkligen behöva!