söndag, augusti 24, 2008

Delar av mitt drömkök

I mitt drömkök står helt klart ett kylskåp från Smeg, gärna i rött. Och den här wallstickern (som heter Cello och kommer ifrån Caselio) skulle jag inte heller tacka nej till.

Vi kör ju på rött och orange i köket som vi har nu, och det lär vi fortsätta med för det är så himla snyggt!
Det svarta i mitten på bubblorna är griffelfärg, smart som bara den tycker jag! Caselio har massor av snygga tapeter och även tyger och lite annat. Väldigt inspirerande!
(Bild lånad från Caselio.)

3 kommentarer:

Bettan sa...

Superpiffigt!

Linda P sa...

Ja, i mitt drömkök står också ett SMEG!! Fräck idé med griffelfärgen. Skulle jag absolut kunna tänka mig. Fast nu har jag ju precis gjort lite nya väggschabloner, så jag får väl hejda mig :)

☆Cel'Dara☆ sa...

Linda P : Finns det bilder på dina schabloner i bloggen? Dom har jag nog missat!