onsdag, augusti 27, 2008

80-talsfulingar!

Jag är född 1981. Och kanske är det just därför jag avskyr allt vad 80-tal heter, vare sig det gäller kläder eller heminredning. Det är sjukt fult tycker jag.

Jag kikade för första gången in på Zara Home idag.
Och där finns väl en och annan fin grej, fast jag har inte hittat nåt som jag riktigt klickar med.
Här hittade jag i alla fall en sak som jag definitivt inte klickar med.
Finns det över huvud taget någon som kan tycka att detta är snyggt? Jag tvivlar...
(Skulle du mot förmodan vilja köpa dom här prylarna så hittar du dom här.)

(Bild lånad från Zara Home)

7 kommentarer:

mullemoose.blogg.se sa...

Jösses, vad är det???

hallakulle sa...

Haha, håller med! Kan någon tycka att det är snyggt? Och vad är det?

☆Cel'Dara☆ sa...

Mullemoose och Hallakulle: tro det eller ej, men det är badrumsattiraljer. Riktigt kräkfula badrumsattiraljer. Huu.. jag riktigt ryser!

Kotteby sa...

Badrumsattiraljer?

Jag trodde det var sånt där pynt som morsan och farsan hade i bokhyllan när man växte upp. Typ krims krams.

Öööhh...
snyggt!

☆Cel'Dara☆ sa...

Kotteby: Du kan säkerst ställa dom i bokhyllan oxå om du vill. Eller varför inte uppe på er sänggavel? Med lite snygga tygblommor i. Kommer passa SÅ bra i ert nystajlade sovrum! ;-P

Linda sa...

men guuu! äntligen har jag hittat dom som jag har letat efter så länge...tack för tipset...ööhhh...eller nått?...nääää huuva för 80, jag är fördoms full mot människor som har fastnat i just den tidsperioden och verkligen gillar det ...hur ser deras tankar ut????bubbelgumm???

☆Cel'Dara☆ sa...

Linda: Haha, ja jag tror deras hjärnor är helt hopkletade av gammalt bubbelgum sen 80-talet! Hubbabubba kanske? :-D