fredag, juli 25, 2008

Rusta väger tyngre än antikmässa

Nu vet jag vad vi ska göra i helgen! Vi ska kasta oss i bilen och köra till närmaste Rustabutik! Jag snubblade nyss in på Rustas hemsida och såg att dom har den här superfina retrovågen på rea för 64,50:- nu. Det är ju ett erbjudande för bra för att motstå, eller hur??!

Jag har suktat länge efter Cabanaz våg i samma stil , men jag har inte kunnat bestämma mig för om jag vill ha en röd eller vaniljfärgad. Och så har jag vart för snål för att lägga 375:- på en våg som jag egentligen inte kommer använda särskilt mycket.
Men nu blir valet inte särskilt svårt, det blir en vaniljfärgad för 64,50:-, bättre kan det inte bli. Så just nu väger faktiskt ett Rustabesök tyngre än att åka på antikmässan tycker jag. ;-)

1 kommentar:

knivlisa sa...

Hej!! Leva och Bo.. Expressens bilaga.. Vet inte när den kommer ut men det borde vara i dag... Jag vet inte hur mycket camping det är i den dock.. Om den redan kommit ut och är borta kan jag skicka en till dig om du ger mig adress..