söndag, juli 20, 2008

På tal om gammalt

...så är den gamla gråa och trista bloggdesignen numera ett minne blott.
Jag har knepat och jag har knåpat. Och har inte vetat riktigt hur jag skulle få till det med att ändra designen på blogspot. Har till och med funderat på att flytta hela bloggen till blogg.se!
Men så idag så fick jag minsann till det, och jag är så nöjd, så nöjd! Får väl se hur länge jag tycker att det är kul med det prickiga. Men nu vet jag i alla fall hur jag ska göra för att byta när jag lessnar. :-)

7 kommentarer:

Linda sa...

he he he :) Mamma och Anna såg dig oxå men trodde inte att du kände igen dom...va roligt det kan bli :)
kram kram

Linda sa...

wooov! vilken glädje kick man fick nu då när man klev in, när du bytt gardiner och allt. det blev jätte fint med prickigt =)

Cel'Dara sa...

Hihi... misstänkte du skulle gilla det! Jag är supernöjd! :-)

Tonårsmorsa sa...

Det blev ju helt galet snyggt och läckert!! WOW!

Cel'Dara sa...

Tonårsmorsa: Tack, tack! Det behövdes verkligen en makeover här ju. :-)
Kram

knivlisa sa...

Åh fin!! Du är duktig du. Jag har tänkt att jag ska fixa nån design ända sen jag började men jag har tydligen kodningsdyslexi.. ;-)

★Cel'Dara★ sa...

Knivlisa: Åh tack så mycket!
Se till att bli riktigt jädra förbannad nån dag så ska du se att kreativiteten bara flödar, det är mitt bästa tips! ;-P