tisdag, juli 29, 2008

Jag överlevde!

Jag har vart så duktig idag på min lediga dag och hunnit med att göra en del här hemma. Fast att faktiskt jag ägnat rätt mycket tid åt slösurfning också.

  • vattnat och planterat blommor, både ute och inne
  • tvättat
  • städat badrummet
  • tvättat cykeln
  • letat upp viktiga papper som jag hade förlagt
  • lagat mat till mig själv (vilket sällan händer då jag avskyr att laga mat när det bara är jag som ska äta)

Känns bra att jag hunnit med så mycket vettiga saker idag. :-) Och särskilt bra känns det att jag överlevt mina tvättstugebesök. Har med andra ord inte sett röken av lappskrivaren nåt mer, som tur är.

1 kommentar:

Sofie sa...

Sv: Hej hej! Du får jättegärna informera mig när du lagt in bilder till veckans tema i fototrissen - roligt att se :)

När det gäller kameran så är det bara 18-55an som är 'kit objektiv' :)
Telezoomet (50-200) fick jag av mamma i julklapp :)

Och gud vad rolgt att du gillar mina kattbilder ^-^ själv så kan jag tycka att dom blir lite tråkiga i längden, för det är ofta jag fotar katterna :) Men dom är väldigt bra modeller, må jag säga :D