torsdag, juli 10, 2008

Datastrul på jobbet...

... är aldrig kul. Men det är om möjligt ännu mindre kul när man kommer tillbaks efter två veckors semester. Ända sen i måndags har allting bara strulat, på nästan alla datorerna. Vilket resulterat i att man blivit vansinnigt stressad när saker inte hunnit bli klara i tid. Då är det inte roligt att jobba alls. Jag får väl trösta mig med att jag i alla fall har mer semester att plocka ut senare. :-/

Nästa vecka är det dags för Östersjöfestivalen här i Karlshamn. Det är inget jag ser särskilt mycket fram emot då jag har tröttnat på att springa runt i öltält, och det är mest bara jobbigt att ta sig fram bland allt folk när man ska gå och handla eller gå till/från jobbet. Men på onsdag ska vi i alla fall gå och kolla på spelningen med Jill Johnson, så det ser jag fram emot. Magnus Uggla ska också spela då för dom turnerar tydligen tillsammans lite i år. Jag hoppas verkligen att Jill spelar först så att man kan gå hem och slippa se Uggla sen. Han är inget vidare tycker jag. Alla låtar låter likadant känns det som.

1 kommentar:

Tjohalia sa...

Svaret är bloggkoll, skulle inte klara mig utan den sidan! Kram Sandra