onsdag, juni 25, 2008

Hur kunde detta hända??!

Jag missade ju Allsång på Skansen igår!!! Som jag har längtat och längtat. Och så missade jag det ändå!


Tur att man kan se det på nätet nuförtiden i alla fall. Älskade Håkan Hellström får mig att våndas och flina förtjust på samma gång, iförd gul (uuusch!) kavaj och helt överraskande med en Motörhead-tröja(!!) under. Men han kommer undan med det, som vanligt. För han är underbart charmig. Och jag blir knäsvag. Som vanligt. Och som om detta inte vore nog så hittade jag just en extra halvtimme med låtar (bl.a. "Kom igen Lena") som framfördes av artisterna efter sändningen slutade. Åh vad härligt! Allsången är nåt av det allra bästa med sommaren tycker jag. Tyvärr har jag aldrig vart där på riktigt.. Men jag har hört att det är vansinnigt trångt och bökigt.. så jag myser nog hellre här hemma framför tv'n/datorn ändå. :-)

Inga kommentarer: