måndag, juni 23, 2008

Ett pressmeddelande

Nej, det var alltså inte Cel'Dara som gifte sig på midsommarafton. Cel'Dara är med andra ord fortfarande ogift. Med tanke på att minst en person missuppfattade mitt förra inlägg så tänkte jag att det nog vore på sin plats att man förtydligade sig lite. Så att inga fler missförstånd uppstår. ;-P


Hur som helst så överlevde jag med nöd och näppe. Missförstå mig inte nu, för bröllopet och festen och alltihopa var helt fantastiskt fint och roligt! Men en sak är då säker, jag kommer aldrig någonsin gå på en tillställning igen iklädd en bh som jag inte har "provanvänt" innan. Den kändes jättebra i affären, och jag var helt säker på att jag gjort ett bra köp. Men ack så jag bedrog mig... Den satt så hårt att jag knappt fick luft på hela dagen, och det hjälpte inte ens att jag knäppte ut den på det yttersta. Jag fick panik! Och inte kunde jag ta av den heller, för man kan inte gå utan i en axelbandslös klänning. (Eller inte jag i alla fall.) Nu 3 dagar senare har jag fortfarande röda och ömma svullnader på sidan av revbenen efter det förbaskade tortyrredskapet. Jag har då aldrig sett nåt liknande! Ni ser ju själva på bilden, jag ser inte helt nöjd ut med läget.. eller hur? :-/ Mina ben ser dessutom ovanligt korta ut, och jag har fortfarande kass hållning och fattig solbränna. Men klänningen är vansinnigt snygg om jag får säga det själv. I synnerhet för att vara inköpt för 179:- på rea! :-P

Men som sagt, festen var fantastisk! Allting var så bra planerat, och rummet där vi åt middag och senare dansade var jättefint dekorerat. Trevligt sällskap med god mat och dryck. Det var en perfekt dag på alla sätt.
Och ja, jag erkänner. Jag är en sucker för bröllop!
(Foto: Cel'Dara)

2 kommentarer:

Linda sa...

Guuuu vad fin klänning du hadde...jag gätte gillar!

Cel'Dara sa...

Ja den är underbar! Har inte vågat tvätta den ännu för jag är så rädd att det ska hända nåt med den! Funderar på att lämna den på kemtvätt för säkerhetsskull.. :-)