söndag, april 13, 2008

Mycket ska man få se innan ögonen trillar av!

(Bild lånad från Eleven.se)

Denna fantastiska (?) prylen har fått mig att skratta mig halvt fördärvad idag. Det är en Safetox som lovar att (enligt text på Eleven.se): "Reducera rynkorna med 11-65% på bara några veckor! Safetox Beautys unika duo-effekt gör att de "onda" musklerna slappnar av och samtidigt aktiveras de "goda" musklerna som öppnar ansiktet. Efter endast två behandlingar med Safetox så kan du se en minskning av rynkorna med upp till 11% och efter 6 veckors användning har denna siffra stigit till cirka 65%. Safetox är den enda tekniken som direkt påverkar de muskler som orsakar rynkor utan användning av nålar eller kirurgiska ingrepp." Och detta till en nätt liten summa på.... 2995:-.
Kolla in designen, den skulle lika väl kunna vara rekvisita från en Star Trek-inspelning eller nåt! Undrar vem som köper den..? Undrar om jag någonsin kommer bli så desperat efter att bli av med mina rynkor att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att köpa en sån? (Hoppas verkligen inte det!) Och framför allt undrar jag: fungerar den ens?
Hur som helst så vet jag i alla fall att den alldeles säkert fungerar utmärkt till att ge folk ett skrattanfall! :-D

1 kommentar:

oldslope sa...

Känns ju som man måste köpa en på en gång, tack för en kul och blandad blogg.

mvh
oldslope