onsdag, april 09, 2008

Ett hett tips!

Jag bara måste tipsa er om en kanonbra webbutik som jag hittade häromdagen! Jag satt och letade efter nånstans där jag kunde beställa en plattång och då hittade jag Lyko. Dom säljer både plattänger och hårvårdsprodukter från en mängd kända märken, t.ex.: GA.MA, D:fuse, Fudge, Goldwell, Loréal, Schwarzkopf, Maria Nila m.fl. Dom har jättebra priser på allting och frakten är gratis. Plus att dom levererar supersnabbt = jag beställde min plattång i söndags kväll och redan igår (tisdag) låg den i brevlådan! Sånt värderar jag högt!
GA.MA cp1, 529:- från Lyko. Verkligen billigt för en så bra tång!

3 kommentarer:

Tonårsmorsa sa...

*Ssschy* Du måste viska. Du får absolut inte gå ut med sån här info officiellt, särskilt inte när jag nästan tömt även matkontot. Mina döttrar kan ju få syn på detta fynd. De hävdar nämligen bestämt att deras plattänger är helt värdelös och att de absolut måste ha en ny. Dyr. Eller för pengar jag inte har...!

Kram och hoppas du får en toppen helg!!

Cel'Dara sa...

*Flinar viskande* Jag lovar.. jag kommer inte yppa ett endaste ord om detta till dina flickor!
Men OM dom skulle få reda på det här i alla fall.. så vill jag ÄNDÅ rekommendera den här tången, för mer prisvärt blir det nog inte faktist. Binta kan ju önska sig en av släktingarna i studentpresent av släkten annars.. eller hur? :-)

Tonårsmorsa sa...

Du, bra idé, men jag kan försäkra om att Binta´s önskelista redan räcker typ jorden runt... ett par varv...! ;-)