söndag, april 06, 2008

Bara för att...

.."alla andra" har gjort det så var jag också tvungen. Att göra boknördstestet förstås! :-)


Idag har jag och Sammi varit på shoppingrunda i Kristianstad med min kusin och hennes kille. Vi kom dit redan när allt öppnade kl 10:00, men ändå kändes det som att timmarna bara flög förbi, för plötsligt var klockan 15:00 och allt stängde igen. Men jag hann med en del viktiga grejer i alla fall. Som inköp av nya vårskor till exempel.
Fast det blev ingen ny plattång som planerat. Onoff och Elgiganten är ena riktiga otäckingar nämligen. Jag hade kollat upp lite olika modeller på deras hemsidor och vad de skulle kosta i butikerna, samt kollat ifall de fanns i lager i respektive butik. Men när jag kom dit så fanns inte hälften av dom inne.. och dom som fanns kostade plötsligt 100:- mer än vad det stod på nätet att dom skulle kosta! Och givetivs så var det ju dom dyrare modellerna som jag inte var helt jättesugen på heller.. :-(
Så det blir nog till att beställa en på Eleven istället.

Imorgon... eller senare idag rättare sagt (mitt i natten nu ju).. ska jag försöka fotografera lite hade jag tänkt. Annars ska jag försöka göra så lite som möjligt, för en gångs skull! Jag känner alltid att jag måste hinna med så mycket på helgerna annars.. men den här söndagen ska jag mest bara vila. Skönt! :-)

Inga kommentarer: