söndag, mars 02, 2008

Jag vill ha Johnny Depp i mitt sovrum, vill du?

Vårt sovrum fick sig en uppfräschning med nya tapeter för några veckor sen. Och jag lovade ju bilder i bloggen på detta. Men det har inte blivit av eftersom vi inte har fått upp nånting på väggarna ännu plus att jag inte har blivit färdig till att sy dom nya gardinerna som jag hade tänkt. Men hur som helst så har jag i alla fall hittat en tävling nu där man kan vinna en fantastiskt snygg tavla med Johhny Depp på! Åh vad jag skulle vilja ha den på väggen här i sovrummet.. men frågan är väl bara ifall Sammi tycker det är en lika bra idé? :-D

Lilija har, i samarbete med Raz, en tävling där du kan vinna en tavla med Johnny Depp!Tavlan är endast målad för den här tävlingen så ingen annan har en likadan :)Självklart är jag med i tävlingen & det hoppas jag du också är? Kolla in tävlingen här för att delta du också. Lycka till! ”

Inga kommentarer: