måndag, juli 02, 2007

Oh happy day!

En mycket kär gammal vän hörde av sig till mig idag. Vi har inte setts eller hörts på typ 5 år, och det var bara häromdagen som jag senast tänkte på henne och undrade vad som hade blivit av henne. Och så idag kom det ett sms! Jag trodde knappt det var sant när jag såg att det var från henne.
Nuförtiden bor hon på Irland och är gift och har barn. Tänk vad mycket som kan hända på några år som både känns som nyss och som en evighet på samma gång. Men när jag tänker på allt som har hänt i mitt eget liv på dom här åren så är det ju ändå en hel del, även om jag varken är gift eller har barn ännu. ;-) Vi har just pratat i telefon och hon låter precis som förr. Så nu längtar jag bara tills hon kommer hem i augusti, det ska bli så kul att ses igen! :-)

I helgen ställde vi ut Mustangen på Nostalgia i Ronneby. Det var jättekul, men det tog verkligen på krafterna ska jag säga! Jag steg inte ur sängen förrän typ 16:30 igår. Så då var ju den söndagen förstörd... Men men, det kommer ju fler söndagar. :-)

Här är en bild på en söt liten chihuahua som vi träffade på Nostalgia. Den saknade några tänder på högersidan, därav den utstickande tungan. men visst är hon söt?