måndag, maj 08, 2006

Säga vad man vill om Linda Skugge...

... men jag gillar fan henne alltså! Och jag får väl erkänna att jag nästan är lite rädd för att erkänna det. Hon om någon är en sån person som folk antingen hatar eller älskar, sällan nånting mitt emellan.
Visst, jag håller kanske inte med henne i alla avseenden. Men tjejen har i alla fall modet att våga tycka och tänka om precis vad som helst utan att kanske egentligen vara insatt i allt. Och sånt gillar jag! Så länge man inte är för stolt för att senare erkänna att man kanske tyckt fel tidigare.. Och det är väl kanske där det brister lite för mig ibland, för ibland kan det kännas lite pinsamt att i efterhand erkänna att man egentligen inte alls visste vad man pratade om. Men det ska jag jobba på!
Och du! Läs hennes blogg, du oxå! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»