söndag, maj 07, 2006

Lite och ofta...

...funkade inte så bra det heller tydligen. :-( Jag undrar vad som hänt. Förr tyckte jag mkt om att skriva. Nuförtiden finner jag inte orden på samma sätt längre. Och självkänslan är kanske inte som förut heller för den delen. Kan mitt ganska trista och enformiga liv verkligen vara intressant att läsa om..? Hmm..

Vi har promenerat lite längs strandpromenaden idag. Sjukt fint väder alltså! Och massa folk som låg och solade lite här o var. Själv skulle man vara förståndig och inte vara för lättklädd eftersom man inte vill bli förkyld. Alltså bangade man shortsen och nöjde sig istället med jeans o linne. Vilket resulterade i att det blev på tok för varmt så man bara längtade hem så att man
kunde få kasta av sig kläderna! Men det var skönt att vara ute i solen. Det ska jag inte sticka under stol med. Fast lagom är ändå bäst.

Jag tog lite bilder idag oxå. Dom kan man se här ifall man vill. (Man får klicka på dagens datum men det säger väl sig självt egentligen.. Men nu är jag sur för det gick inte att skriva in dagens länk för då ballade Blogger ur och vägrade publicera mer! Aaah!!)

Nu ska jag ut och handla djungelvrål. Har ett sjukt sug efter det idag!

3 kommentarer:

myrkyr sa...

Känner igen dig i skrivkrampen. Det är därför jag stenhårt håller på en om dagen så jag håller det igång samt inte ställer så höga krav på mig själv vad gäller att det alltid ska vara bra. Tror att folk har större förväntningar att man skriver ngt bra när man väl skriver om det inte är så ofta - fast jag vet inte.

Cel'Dara sa...

Aah! hjälp!!
Nu kände jag ännu mer stress ju!
Men... hehe.. tack för din synpunkt! ;-)

myrkyr sa...

Allt för att knäcka dig, vännen. ;-) Bloggande är ingen lek vet du :-P