torsdag, maj 04, 2006

Korta kontinuerliga...

...inlägg i bloggen is the way to go tydligen. Iaf om man ska lita på ett bloggningstips som jag läste häromdan. Så jag ska försöka börja med det nu. Att skriva kort men ofta.
Jepp.

Igår satt jag och googlade Spiderman eftersom jag hade tänkt göra ett roligt grattiskort till Alex som fyller 8 den 26:e (dagen efter mig ifall nån vill veta! :-)). Och då hittade jag den här sidan. Helt galet kul o läskigt på samma gång!

Idag skulle jag egentligen jobbat heldag eftersom Robban skulle åkt i väg på nån fotohandlarträff, fast det blev inställt. Tur det. Det kunde blivit jobbigt annars. Det är stressigt nog som det är nu med alla studentplakat o sånt så det hade vart jobbigt att vara själv i butiken hela dagen. Nåväl.. nu blev det ju inte så, så jag är nöjd o glad!

Och hungrig! Dags för frukost nu tror jag bestämt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»