torsdag, april 27, 2006

Är du redo för Beach 2006?

Det är INTE jag! Det blev jag varse idag när jag ivrigt packade upp bikinin som jag hade beställt från Josefssons. Jag hade ju lixom gått här och inbillat mig att de där ca 3 kilona som jag gått upp de senaste månaderna mest bestod av muskler och i princip inget fett alls. Ack vad jag bedrog mig! :-(
Bikinibrallorna satt så tajt så att det såg ut som ett fettbälte som hängde över. Snyggt? NEJ!
Så nu har jag ångest. Måste ut o börja motionera igen. Som F-N!
Ganska konstigt dock att det ska krävas ett par för små bikinibrallor för att jag ska kunna motivera mig till att börja promenera igen. Att min whiplash-skada spökar igen och att jag fått mkt mer värk sen jag la av med promenaderna... Nej det kan minsann inte motivera mig till att återgå till ett sunt (nåja...sundare iaf!) leverne... Ja det är sannerligen en gåta det.
Men nu jäklar! Nu ska det bli ändring. Jajjemän! Sammi är ju inte helt ointresserad av promenader heller så det är ju bra. För det är ju inte kul att gå själv. Och ifall han inte orkar så kan jag ju alltid följa med Linda när hon ändå ska ut och gå med hunden. Nu är det slut på latmaskandet. Beach 2006, here I come!

På jobbet börjar det bli lite mer att göra nu. I går märkte jag att det börjat bli en ganska ansenlig hög med beställningar på studentplakat så det var ju bara till att ta tag i det. Har gjort kanske en tredjedel eller åtminstone en fjärdedel nu. Tycker inte att det är lika kul som förra året, men det finns ändå andra saker som är tråkigare så jag klagar inte.
Har äntligen börjat få lite cred för mitt jobb nu oxå, och det är ju kul! :-) Det var en kund som kom in och frågade efter mig häromdan, för han hade hört av sin svägerska att jag hade gjort jättefina arbeten till henne. Jag blev så glad och stolt när han sa detta så det kändes som att jag växte flera meter! :-)
Jag kände att jag blev lite peppad av berömmet där, så nu har jag börjat känna mig lite mer kreativ igen. Har börjat fota lite mer för det har stått lite stilla med det ett tag och så har jag börjat experimentera lite mer i Photoshop här hemma. (Oj vad det blev mkt "lite" och "lite mer" här nu! Ahja... strunt samma!)

Och så var det en sak till! Jag har lagt in en ny räknare här i bloggen för den gamla var helt muppig och räknade konstigt tycker jag. Inte för att jag tror att nån bryr sig iofs.. Men jag tycker att den nya är mkt coolare för det ser ut som BLOOOOD! Hehe! >;-)

6 kommentarer:

myrkyr sa...

I sommar hänger jag gärna med på promenader! Dock inga badturer... Gillar inte sånt.

Redan 64 besökare - baske mig! ;-) Nu verkar du vara igång. Hojta när jag ska länka.

Cel'Dara sa...

Låter kanon det! :-)

Hehe... 64 besökare ska du kanske inte ta så allvarligt på. En del av träffarna är nog mina egna så.. ;-)

Men du får gärna länka hit om du vill! (Så länkar jag till dig oxå såklart.)

myrkyr sa...

Kan du inte ställa in så dina inte räknas? Kan jag på min statistiksida iaf, fast det spelar ju iofs inte så stor roll. :-)

Nu är du länkad och klar från min sida oxå.

Cel'Dara sa...

Nej man kan ju tyvärr inte det.. Den ser ju bara cool ut men det finns inga schyssta funktioner. :-(
Man kan bara ändra antalet träffar, men det orkar man ju inte göra varenda gång man vart inne! Haha!
Jeje.. får ha denna så länge tills jag orkar engagera mig att byta igen.

Anonym sa...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»